Ze względu na
trudną sytuację epidemiologiczną w kraju, spółka EWRA w pełni respektuje
zalecenia władz centralnych i począwszy od dnia 16.03 praca wszystkich
pracowników odbywa się w trybie home-office. Oznacza to, iż nasze obowiązki,
związane z dochodzeniem należności na Państwa rzecz, wykonujemy bez zmian,
pozostając do Państwa dyspozycji. Mogą pojawiać się jednak drobne opóźnienia w
dołączaniu skanów dokumentów do systemu Easy Collect, dołożymy jednak wszelkich
starań, aby były jak najkrótsze.
Co podlega zmianie?
Czasowo wstrzymujemy realizację działań terenowych, w trosce o bezpieczeństwo
zarówno naszej kadry jak i Państwa kontrahentów. Zawieszamy również szkolenia
stacjonarne oraz mediacje w naszej siedzibie.
W razie
jakichkolwiek pytań – cały zespół pozostaje do dyspozycji. Życzę Państwu dużo
cierpliwości, a przede wszystkim zdrowia.
Z poważaniem,
Maciej Ziemski
Prezes Zarządu